Witam. Mam O1 i mam taki problem, może ktoś się z tym spotkał. klima działa tylko wyświetlacz pokazuje inną temperaturę niż jest na zewnątrz. Temperatura powietrza 0 stopni C a na klimie pokazuje -12 stopni C
Jakby co, to ten czujnik znajduje sie z przodu, za tą kratką w zderzaku na dole po lewej stronie.
A drugi w podszybiu k. silnika wycieraczek też po lewej stronie
Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
Pozdrawiam i Szerokości!
Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ? http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/
paolo555,
Nie żebym coś sugerował, ale na przyszłość na forum mamy opcję "pomógł"
Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
Pozdrawiam i Szerokości!
Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ? http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/
Pytanie
Od kilku dni po uruchomieniu auta (Golf IV) wyświetlacz climatronika wariuje tzna wszystkie elementy ekranu ciekłokrystalicsznego się "świecą" pulsacyjnie (migają ?) . Jak zacznę regulować temp problem znika (generalnie chłodzi i grzeje )
Coż to może być ?
Pytanie
Od kilku dni po uruchomieniu auta (Golf IV) wyświetlacz climatronika wariuje tzna wszystkie elementy ekranu ciekłokrystalicsznego się "świecą" pulsacyjnie (migają ?) . Jak zacznę regulować temp problem znika (generalnie chłodzi i grzeje )
Coż to może być ?
To znaczy że jest zapisany błąd.
Podepnij vaga i sprawdź.
Jeśli nie mas z Vaga zrób autodiagnoze klimy "z palca"
Ponizej procedura:
Zapłon wyłączony. Nacisnąć rónocześnie guziki [zamknięty obieg powietrza] oraz [ECON] i przytrzymać minimum 3 sekundy. Trzymając przyciśnięte włączyć zapłon. Diagnoza zostanie przeprowadzona. Na koniec na wyświetlaczu climatronica po prawej stronie pojawi się liczba błędów a po lewej stronie kod błędu. Przełączamy pomiędzy nimi guzikiem [temperatura +]
Jak to zrobisz to zapodaj tu błędu
Była Octa 90 w dizlu teraz jest Rapid w benzynie KONICHIWA... !!!
edit
znalazłem na innym formum
"4FA - siłownik klapy obiegu wewnętrznego" - dziwne bo działa ?
"318 - to jest informacja, iż zadziałało zabezpieczenie przed nadmiernym wzrostem ciśnienia w klimatyzacji. Sterownik wyłączył sprężarkę aby uchronić ją przed awarią. Może nie działać wentylator na chłodnicy. Sam wentylator jest sprawny " -
czyli jak dział wentylator od nawiewu a nie działa wentylator od chłodnicy to stąd ten błąd ?
Naprawić / wymienić wentylator chłodnicy ?
318 to niskie cisnienie w ukąłdzie (moze być nieszczelność) lub zawieszony/uszkodozny presotat.
Bład 4FA to słyna klapka V71 czyli obieg wew/zew.
Zrób nastawy podstawowe pojezdzi i obserwuj.
Test, adaptacja basic settings(04),blok 001 - zaczekaj aż wszystkie wartości zejdą do zera i zrób [Adaptację -10]
Chanel 00 [Test] > [Save] - (czyli przywróć ustawienia fabryczne) ,do testu tylko zapłon na zgaszonym silniku.
Pewnie trzeba bedzie wyminic serwo V71 i srawdzic czynnik i preostat.
Była Octa 90 w dizlu teraz jest Rapid w benzynie KONICHIWA... !!!
Jakby co, to ten czujnik znajduje sie z przodu, za tą kratką w zderzaku na dole po lewej stronie.
A drugi w podszybiu k. silnika wycieraczek też po lewej stronie
Czy oba są takie same?
[ Dodano: Sro 23 Kwi, 14 23:41 ]
Wymieniłem czujnik za kratką, ale nadal temperatura jest zaniżona. Czujnik nowy, ale sprawdzałem też na dobrym z innej OI RS. Narazie bez efektów.
odświeżę trochę temat, jak to jest z tymi czujnikami ? poprosiłem w skodzie o czujnik bo mi zaniża temperaturę i info tylko, że ten http://www.skodaczesci.pl/oferta/czesc.php?id=5486 .. Bartass się nie udało powalczyć z temperaturą to może mi się uda:P
Komentarz